tugbaacng Kızlar bugün 2. Dozumu oldum. 1. Dozda kolum 1 haftadan fazla ağrıdı hareket bile ettiremedim. 2.de de bu şekilde ağrır mı acaba sizde nasıl oldu??
zeeynepp19 tugbaacng 2. De bende hiç birşey olmadı hatta aşı olmadım mı diye şüpheye düşmüştüm ilkinin ağrısına göre 😂
Momonlyn tugbaacng 2 gün kolunuz ıslanmasın duş ve üstüne yatmayın dediler, o şekilde 1 gün ağrım oldu
ElfErk tugbaacng benim ilkinde hiç agirmadi 2.snde kolumun üzerine yatamadım dokunamadım bile.. agirmaz bence sizinde inşallah sanırm 1 tanesi daha çok acio:)