Demirgul27 Kızlar plesenta yaşlanması olduğunu söyledi doktorum o yüzden bebeğin gelişimi yavaş naoabilirim bilginiz fikriniz varmı
gmzeatsvr Demirgul27 bana da öyle söyledi ben başka doktora gittim ikinci görüş için herşeyin yolunda olduğu söylendi sizde bence bir başka görüş alın ben ondan sonra 3 4 farklı doktora göründüm emin olmak için
aysenurtc Demirgul27 anladım erkenmiş haftanız bence de bir kaç doktora daha gidin sorun gerçekten varsa doğum düşünürler