Kizlar doğum yapalı 2 ay oluyor dört gün önceden pembe akintilarim başlamıştı ve sonra regl oldum üçüncü günüm şimdiye kadar normal adet kanı geliyordu ama sabah bı uyandım heryer kan çok korktum evlenmeden öncede küçüklüğümden beri yoğun adet olurdum yatağa geçerdi ama bayadır adet olmadigimdan mi ne korktum görünce dhhdjd sizce normal mi sizin nasildi