Gezenanne Maaaile benimde ikinci ve aynı günü almışız haftamızda tam uyumlu şans 🍀 Allah kurtarsın herkesi sağlıkla doğsunlar inşallah
Seda-Nur Allah herkesin yardımcısı olsun valla kızlar herkesin zor anladığım kadarıyla Allah herkesin hayırlı etsin amin
cahillesohbetikestim Seda-Nur 33+3 üz bugün çok şükür her şey yolunda çatı ağrım ve mide yanmamı saymazsak tabi onun dışında kıpır kıpır bir oğluşla gün sayıyoruz şubata ocağa girmemizle iyice heyecanlanmaya başladım 🥰🧿💙
cahillesohbetikestim esredn ben yaklaşık bir ay önce bir kavanoza sulandırdım ayva çekirdeklerini buzdolabında saklıyorum çok şükür bir şey olmadı böyle deneyebilirsiniz 🥰