Elanrgndn maşallah ne güzel doğurmuşsunuz Rabbim sag salim büyütmeyi nasip etsin inşallah
3 cm açıklıkta hafif sancılar hissediyormussunuz geçen pazartesi 36+6 da 2 cm açıklığım vardı doktor istersen yatıralım istersen eve git dedi eve geldim bende sancıları beklemek için o gün bu gündür her gün 1 saat yürüyüş yapıyorum gü içinde ev işlerimi yapıyorum ama hala tık yok çarşambaya kadar bekleriz sonra yatırırım demişti doktorum yarın sabah yatışım yapılacak ama ne sancı var ne de başka bisey napicam böyle bilmiyorum