c3rence Hamilelikte 2 doz uygulanıyor.İlk dozu 21.haftada yaptırdım ikinci dozu 4 hafta sonra yapıyorlar.Aşı kartı veriliyor,karta aşı tarihleri de yazılıyor.
Aşı olduğum gün kolumu fazla kullanmadım,ağrı olmadı.
Sadece ağırlık oluyor kolda,o da büyük bir rahatsızlık vermiyor.