Tubican Arkadaşlar 6+3 haftalığım hamile kalmadan önce pilates ve zumbaya diyet yapıyordum şimdi dr söyledim zumba olmaz ama pilates devam edebilirsin demişti ben de devam ediyorum sizlerden yapan var mı yada bilgisi olan bu konu üzerine
Mervepera Tubican hamile pilatesidir doğum koçum banada yap dedi ama yatıyorum 🤣🤣🤣😂 başlarız ins bir ara
Deletedmom623737 Tubican Bende sürekli spor yapan biriydim diyet felan dikkat ederdim hep gebeliğin ilk başları da öyleydi 28den sonra bir şey oldu kılım kıpırdamak istemiyor 32 olduk şimdi sadece yürüyüş 🥺😃
Parla Tubican kesinlikle devam edin. sırt, bel, omurga ağrınız olmuyor ilerleyen zamanlarda. olsa da kolay atlatılıyor. Bende devam ediyorum ilk gebeliğimde de faydasını gördüm🌸
nurdgnn Tubican ilk 16 hafta yoğun olarak yapılmaması gerekiyor. her gün düzenli yürüyüş öneriliyor 16. haftadan sonra hamile platesi pelvik taban egzersizi yapılıyor. ben düzenli olarak haftada 2 gun hamile pilatesine gidiyorum bütün vücudum rahatlıyor ve açılıyor artık 36. haftaya geldim ödem yok denilecek kadar az ve cok esnegim halen
Parla Tubican evet. top, çember ve lastik kullanarak yapıyorum. Aletli yapmadım ama bu süreçte onu yapanda var. Aletli aletsiz farketmez yeter ki hareket olsun☺️🌸