Svcncmrnz yatmani tavsiye ederim benm de yedi hagtalik düşük riskim yok ama doktor dikkat ediceksin bol bol dinleniceksin bnde senin GB dün on beş dakika yürüdüm baktım hafiften sancilaniyor seni korkutmak istemem ama her insanda aynı olcak diye bişey yok evin çevresinde bı markete bakkala bı beş dakika innhavani al derim