Husna2734 Zehraumut hem tüp bebek hemde kendi Dr izin vermiyor 26. Haftaya gircez ama yok diyorlar ve hasta olmaya çok müsaitiz bir haftadır grip oldum daha geçmedi 😊
bebisveannesiiii Zehraumut benim doktorum 16. Haftamda olabilirsin dedi ama ben olmadım hala önümüzdeki hafta olmayı düşünüyorum
Zehraumut Husna2734 geçmiş olsun bende bugün gittim özele doktor bebeğin ölmüş dedi çok kötüyüm üniversiteye geldim kan idrar alındı bakacaklar inşallah yoktur