Hayallerim95
_merve_ky
Benim doğum orda oldu berbat bir yer temizlik desen 0
Evde dogursam daha iyiydi nst aletleri bozuktu çocuk geliyor diyorum nstde sancı gözükmüyor diye babana inanmadılar resmen dogumhaneye gidene kadar çocuğun kafası çıktı rezil ettiler beni
Okinmadan çıktığı için yirtiklarim oldu hem icden hem dıştan ah mahvoldum