Demhat erken doğum nedeniyle 1 hafta hastanede kldım eşinizden baska kımse hastaneye kabul edılmıyor ve 1 saat müsade ediliyor . Doğumdan sonra kımse yanınızda kalamıyor . Bildiğim kadarıyla eşiniz ya da siz alman vatandası olmanız lazım . Ya da oturum hakkınız varsa burda o şekilde alman vatandası olabılıyor . Burda doğursanız bıle yıne çocugunuz türk vatandası oluyor