Esrayprk Merhaba şu iki gündür akıntımdan ara ara kahverengi leke geliyor yerleşme lekesidir diyr telaş yapmıyorum 7.haftaaya girdik ara ara çok hafif geliyor sizce telaşlanmalımıyım
Bebiscann Esrayprk hamilelikte her kanama bence endişe edici bir durumdur her ihtimale karşı hastaneye gitmekte fayda var canım
Buka Esrayprk Bende 13 haftalığa kadar oldu bazen pembemsi bazen kahverengi progesteron fitil kullandım ve hala kullanıyorum . Şuan 20 haftalık oldu, Endişe etme canım Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 🤲🏻
marsel_ve_annesi Esrayprk ne olur ne olmaz progestan kullanın benim 10haftada çok fazla gelmişti ama 16haftaya kadar tedavi gordum ve hiiiç kalkmadım Sizde daha çok istirahat edin
Esrayprk Bebiscann doktora gittim bir sıkontı gözükmüyor bebek normal dedi gitmişken kalp sesinide duydum şükürler olsun ki
Hunilininbirii Benimde kahverengi geliyodu diğer gün pembe kırmızı gibi gelmiş doktor düşük önleyici ilaç verdi canım ihmal etmeyin 🌸
Esrayprk Hunilininbirii yok kullanıyorum düşük önleyici zaten Allahom saglıklı sohatli almayı nasip etsin inşallah
Esrayprk Buka bende prolatan kullanıyorum igne üç günde bir vuruluyorum bakalım Allahım saglıklı sohatli kucagımıza almayo nasip etsin
Esrayprk marsel_ve_annesi prolatan igne kullanıyorum zaten hep istirahat halindeyim hiç agır iş yapmıyorum Allahın izni ile sıkıntı çıkmaz inşallah