Seraykg Bende doktoruma o zaman sormuştum hiç böyle birşey demedi bana geçer demişti ve doğum yaptığım gibi tamamen geçti benimki herkesin aynı diye düşünüyorum annem ablam kaynanam hepsi diyordu bana doğum yaptıktan sonra geçer diye.
Kuzum Senin doktorun biraz ilginç açıkçası
Ama sen korkma geçer seninki de İnşaAllah 💜🥰 benim şuan da ağrılar var ama çok şiddetli değil bebek büyüdükçe şiddetli oldu ama geçti çok şükür ilkinde geçti bunda da artık sıkıntı yapmıyorum geçer diyorum Seninde geçer 😘