busra_2332 İstanbul’un güzel hamişleri, taze anne adayları hadi tanışalım, sohbet edelim 😍 Nerede yaşıyorsunuz? Kaçıncı haftadasınız bebişlerin kilosu nasıl? 🥰🥰
gamzosgamzos busra_2332 24+6 dan selam 🙋♀️ Başakşehirdenim 😊 24+0 da gittigimde haftası ile uyumluydu kilosu 😊
Happybsrn busra_2332 Sarıyer de oturuyorum, bebeğim doktorun dediğine göre minyon ☹️ inşallah ilerleyen zamanlarda daha çabuk büyür başından beri 4 gün geri , 27+1 30 lara gelmeyi iple çekiyorum 🤣
busra_2332 Biz bugün itibariyle 40.+0 olduk fakat ne gelen var ne giden. Bugün doğdu doğdu doğmadı yarın suni sancı vericek doktorum. Umarım gerek kalmazda kendiliğinden gelir 🙏🏼🥰
[silindi] busra_2332 bu aralar kime sorsam 40’dan sonra suni sancı ya da normal doğuruyor, bebeler çok rahat heralde içerde
Deletedmom623737 busra_2332 Uykusuz yorucu onun dışında her şey cok şükür iyi canım senin nasıl gidiyor 🥰
busra_2332 Deletedmom623737 gelsin artık diye bekliyoruz ama yok çıkası ordan 😅 artık taşıyamıyorum karnımı çok ağırlaştım, kasıklarım ağrıyor baskıdan
busra_2332 Happybsrn hiç sıkma canını, minyok yada iri. Sağlıklı olunda ikinizde gerisi düzelir ki daha yolun yarısında sayılırsınız 😍