sudamlasi Sonayalin herkesin hamilelik süreci farklı oldugu için bulantı kusma da kişiden kişiye değişir. Benim 7.haftamda kusmalarım başladı 3 hafta sürdü.
Babies16 Sonayalin hamilelik hormonu 10. Haftada en yuksek seviyeye ulaisyor sonra zamanla dususe geciyor.benimde 5. Haftada basladi.10. Haftalarda zirve yapti.13 14 te rahatladim
TugceSenelKavak Sonayalin Benim de 7. Haftada başladı tüm gün oluyordu gece uykumdan bile bulantı ile uyanıyordum. 13+4 oldum hala sabah bulantılarım ve kusmam oluyor maalesef.
Hgemr Sonayalin 9.haftada başladı 14.haftada azaldı,16.haftadan sonra rahatladım.Geç saatte yediğim ya da biraz fazla yediğim zaman yine bulantı oluyor.
[silindi] Sonayalin benim hiç olmadı şükür arada hafif oldu sadece o da dökmedim hiç ama abimin eşinin 4ay sürdü 😐
Ozgeggrcn Sonayalin 6. Haftamda başladı 17. Haftamda azalarak bitti berbat bi süreçti yaşamak istemiyorum tekrar 😔