Kızlar selam 😊 günlerdir o kadar gribimki asla geçmiyor ve ateş yapmaya başladı. Test verdim covid değilim. Dün gece acilde ateşimi dusurmek için parol serum taktılar. Kimileri zararlı olduğunu söylüyor. Doktor bir sıkıntı olmaz gebelere takıyoruz dedi. Taktıran bilgisi olan var mı acaba