Kızlar bugün 38 haftaya girdik sancılarım sıklaştı muayene gitmedim sizce nezaman doğum olur heran olabilir mi yoksa bu haftayıda geçtikten sonra mı olur?
ve hiç çatı muayenesi vs yapmadım direk Doğuma gitmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Cinsiyet; Kız🧚🏼♀️