Herkese merhabalar 13+4 haftalık hamileyim ikili tarama testi yaptırdım sonucum yüksek riskli çıktı ama ense kalınlığı 1.63 ultrason da doktor baktığında burnunda ki nazal kemiğini gördü bağırsak parlaklığı yok ama içimize şüphe düştü birkere Kan testi yaptıracağız tekrar kesin sonuç almak için başına böyle birşey gelip bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı ?