Kızlar selamlar, geçen günlerde beta hcg değerim 1000 di. Tamam gebeyim dedim bu iki üç gündür de afedersiniz nokta kadar kahverengi lekeler görüyorum aralıklı tabi sürekli değil normal mi? Hafif kasık ağrılarım da oluyor tabi yaşayan var mı bu durumu