Sevimlianne_adayi Bugün çatlama iğnesi olalı 16 ıncı aşılama olalı 14-15 inci gün 😔😔😔sizce kan vermeli miyim göğüs hassasiyetim var doktorum duphaston kullandırtıyordu dün bitti 3 gün olmazsan gel dedi