Derinada bende 32haftadan beri erken doğum riski var cocuk kanalda diye yattim ilaçlarla 35den sonra ilaclari kestik simdi 37nci haftaya girdim ev isleri yapıyorum 2gunde 1 dışarı çıkıyorum yorulunca yatiyorum yalancı sancilar var ancak nst de sanci cikmiyor hala bekliyorummm
Bu arada 5mm acilmam var benimde