Hazeleslia Geçen hafta gittiğimde doktor 1 cm açılma var dedi şimdi dün geceden beri yürüdükçe kasıklarımda bir ağrı oluyor zorlanıyorum yürümeye ama yatarken hiç bişey yok ben nezaman doğrurum ya :(
Ozgesah355 Hazeleslia bense 37 1 im bekliyim burda bari yarın kontrolm var benimde bebiş hareket ederken aşağıda baskı hissediyorum ama niçin bilemiyorum 🤷♀️🤣 bende pazartesi falan doğurayım diye bakıyorum hafta sonu için plan yaptım🤣
Hsna1 37+4um hala acilmama bakilmadi arada bende çıkacakmış gibi hissediyorum 😁 hayırlısı ne zamansa o zaman gelir kızlar merak etmeyin😊😊