Kızlar merhaba 😏
Bir kaç gündür tuvaletimi yapamıyorum. Sanırım onunla alakalı olarak düşünüyorum çok şiddetli sancı var sağ tarafımdaki karın boşluğunda. Böyle sancı uykudan uyandırıyor. Gaz sancısı olabilir diye düşündüm. Yada üşüttüğüm için mi olmuş olabilir. 15+5 deyim. Bebeğime birşey olmaz degil mi ? Başına gelen var mı böyle bi sancı agrı