Maya1903 Merhaba kızlar sonunda çok şükür bende Doğum hikayemi yazıyorum 39+2 de normal Doğumla kızımı meleğimi kucağıma aldım cumartesi sabahı altımda bir ıslaklık hissettim önce idrar sandım daha sonra ayağa kalkınca tuvalette fışır fışır aktığını gördüm anladım ki suyum geldi hemen duş alıp hastaneye gittim sabah 9 da yatışım yapıldı sancım olmadığı için 11 gibi suni sancıya başlandı ve gece 2 ye kadar böyle devam ettim ağrılı ve zor bir süreçti fakat Doğum anında yaşadığım rahatlık ve kızımın gelişi paha biçilemezdi şimdi birbirimize alışmaya ve sütümü sağmaya çalışıyorum meme ucum yok gibi o yüzden çıkarana kadar pompayla sağıp vericem biraz yara oldu ama garmastan Pomat ii geldi Doğumdan önce başlayın bence alt tarafda dikişim çok dikilirken hissetmiyorsunuz yada kesilirken sadece sonrası biraz zor şimdilik hikayem böyle kızım uyuyor ve ben inanamıyorum benim mi diyorum bu melek Allah sağlıkla herkese büyütmeyi nasip etsin🙏🏾
deletedmom204 Maya1903 saglikli basarili uzun yillari olsun insALLAH rabbim sizi ondan onuda sizden ayirmasin.. Gecmis olsuunnnnnn ❤