Nursema99 canim 22 haftalik iken yaptırdım resmen oldum dirildim diyebilrim tabiki bu kişiden kişiye değişir tabide bende olamasi gerekn butun yan etkilerini gösterdi hastanelik oldum ve bu cok nadir gözükürmüş doktorum bile şaşırmıştı yan etkilerime 3 gun kendime gelemedim kol ağrısi genelede gorulen yan etkiydi ama bende ates vücut agirisi ishal kusma uyuyamama isthalzik bian corona olduğumu sandim ama cok şükür geçti ikinci dozu asla olmam amacim seni korkutmak asla degil ama inan bu asilar onceden yokmus bile kimk doktor zorlamiyor bile yani ben 1 doz oldum olmaz olaydim umarim aende ayni seyler yasanmaz cabum 🥰