Kizlar 40+2 haftalik hamileyim bugün hastane kontrolüm vardı nst çekindim doktor sancin çıkmış hissediyorsun dedi hayır dedim şimdi bir karın ağrısı başladı ama sık sık geliyo sancı olabilirmi acaba normalde okuduğum kadarı ile 1 saatte bir falan geliyomus ilk başlarda benim daha az sanki doğum olabilirmi