Dün kontrole gitmiştim herşey yolunda diye doktorun yanından çıkıp artık evime gidecekken hastanenin son 2 basamak kala merdiveninden düştüm sol ayağım alçıya alındı hareket ettiremiyorum film zaten çekilmedi. Çok şükür bebekte bi sorun yok dediler. Ama şimdi wc gidip gelirken çok zorlanıyorum ağrısından duramıyorum sürekli ağlıyorum bebeğim için korkuyorum bebeğim ve benim için dualarınıza ihtiyacım var😔🙏🏻 Gerçekten çok zorrr