Prenseslerin_Annesi01 Arkadaş lar 32 haftalık hamileyim ikinci bebeğim kısmet olursa ilk bebegim belden iğneli sezeryan bu sefer genel anestezi istiyorum çok korkuyorum sizce genel anestezi zor mu nasıl birşey bı de hangisini önerirsiniz fikriniz benim için önemli
MukoT Prenseslerin_Annesi01 hic dogum yapmadım bnmde ilk olacak ama belden altı uyusturmayi tavsiye ediyorlar. Eğer sezeyanla dogum yaparsam ben oyle yapicam. Çünkü hemen doğumdan sonra bebeğimi gormek isterim 🥰
Busrakzlkc Prenseslerin_Annesi01 genel anesteziden bebekte anesteziye maruz kalıyor. Spinal daha mantıklı hem bebeğe etkisi yok hem bebeğinizle hemen vakit gecirme fırsatınız oluyor.
Prenseslerin_Annesi01 Valla bilmiyorum kizlar bakacam düşünüyorum Hayırlısı olsun Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşaAllahh 🌹
MukoT Prenseslerin_Annesi01 canım ben akşam sezeryanla dogum yaptım. Once spinal yapıldı fakat uyusma olmadi sonra genel anestezi yaptılar cok şükür bebeğim ve ben gayet iyiyz. Hic spinalin acısını hissetmeye değmedi
Prenseslerin_Annesi01 MukoT maşaAllah Rabbim sağlık sihat versin hayırlı olsun bebeğin darısı bana ve herkese insaAllah ayikman nasıl oldu ben şeyden korkuyorum ya uyuyup uyanamazsam narkoz dan korkuyorum Rabbim korusun.. doğumdan ne kadar sonra kendine geldin
MukoT Prenseslerin_Annesi01 bir saat içinde uyandım. Hic sezeryan istemiyordum ama nasip böyleymiş bebeğim kanala girmedi. Biraz akışına bırakmıştım açıkçası. Herşey senin için de cok kolay olur inşallah 🙏