irem16 Boesie bir blolta okudum yüksek civa içeriyormuş ama bi yöne de bebeğe çok faydalıymış sık olmasa da tüketebilirsiniz diyordu
MineBaris Boesie yeme doktir kesinlikle yasaklıyor civa var içinde Tehlikeli ilk doktirun söylediği şey bu balık ye ama konserve olan Tom balık yeme büyük dip balıkları yeme diye hamsi istavrit falan ye
Boesie tugbaacng Balikla aram cok yok ama yememiz gerekiyor bebise faydali civasi dusuk baliklar arastiriyorumda ton baligi hakkinda bazi yerlerde haftada ½ tuketilebilir diyor bazilarida uzak durulmasi gerek diyor kafam karisti acikcasi🤷🏻♀️
Boesie irem16 Evet aynen bazi yerlerde civasi yuksek bir balik diyor bazilarida civasi yuksek olmasina ragmen konservenin civasi dusuk diyor kesin bilgiye henuz ulasamadim🤷🏻♀️
irem16 Boesie burda okudum sanırım ya bebek ekranında anne kısmındaydı tüketebilirsiniz sık olmamak kaydıyla diyordu çünkü bebeğe de faydalıymış da sen bilirsin 3 -5 çataldan da bir sey olmaz be 😂
Boesie irem16 Yeterki faydali olsun yoksa balikla cok aram yok ama ton baligi pratik hemen salata yapabilirim diye dusundum fakat yararindan cok zararliysa tuketmeyim dedim internettende baktim emin olamadim🤷🏻♀️
Zeyna27 Boesie ama onlar enfeksiyon riski var tam pişmiş ürünler yemelisin balık yemek istiyorsan onlardan yeme
Denzk Ton balığında civa oranı çok yüksek olduğu için yenmemesi gereken besinler arasında balık yemek faydalı ama levrek hamsi vs yiyebilirsiniz. Ben de öğrendiğimden beri asla ton balığı vb balıklar yemiyorum
PrensesAnnesi4 Boesie Balık hamilelikte hafta bir tuketilmeli doktorum soylemisti konserve degilde fırında pisen balik daha iyidir