seym4 39+3üm nedendir bilmiyorum ne kadar uykulu yatarsam yatayım gece şu saatlerde bi uykum açılıyor uyanıyorum cidden bünyem artık yorgun düşmeye başladı doğum başlasın istiyorum başlamıyor da en azından annem ve kayinvalidem yanimda seve seve bebegimle ilgilenirler gündüz bebişim tokken vs onlar sever ben uyurum biraz şimdi aģrılardan heyecandan gündüz uykusu da yok Allahım yardım et Analık ne kutsal bir şeymis 😍