Dunyabebek Bazi anneler de magnezyum eksikligi de sertlesmeye neden oluyor. Korkmayin normal birsey. Benim de 6-7 saati buluyor normale donmesi. Artik bebek donmeye basladikca da canim cok yaniyor. Genel de aksam saatlerinde basliyor ben de. Bir de bu sertlige adet sancisi gibi bir agri eslik ediyor 🥺 37+3 olduk. Hergun magnezyum almama ragmen… 16. Hafta da Doktor rahim kaslarimin cok gergin ve siki oldugunu soylemisti.. bu sebeple karnim da cok buyume di acikcasi. Bebegin kilosu normal ama… bakalim cumartesi dr kontrolu var.. 🙄