anne2022_ canım tansiyon için bişey diyemicem ama bende gebelik şekeri vardı muayene doktorum günün geldiginde sancın olmazsa suni sancı ile doğum yapmalısın demişti ama hastahane doktoru kabul etmedi bu görüşü bebek saglıklı suni 42 hafta dolmadan vermem dedi sonuç olarak benim günüm geçti 41+5 sancım başladı 42 de bebegimin kalp atışları sıkıntılı diye sezaryene aldılar