Esen34 39+2yim benimde 3,5 cm açılmam var suyum nişanım gelmedi ama bugün çatı muayenesi sonrası kahverengimsi lekelenmem oldu ilk defa
allah sağlıkla elinizi ayağınıza kavuştursun inşallah
Doktorunuzla sabah görüşün hemen acele edip riskli bir durum olduğunu düşünmüyosanız hastaneye gitmeyin daha çok stres olursunuz