Cemre15 valla cok Pahalı özeller ya ama şehir hastaneside aynı özel gibi odalar tekli oluyor aynı duş var heryer tertemiz gerçekten ve cok ilgililer ☺️ Dogum yapan yakınlarım cok memnun. Bende iki kürtajım oldu orda yattım odalar aynı özel gibi tekli hersey iyiydi y ani 😎