Merhaba bende 12. Haftada 2 li tarama testi yaptırmıstım ve sonuc orta riskli çıkmıştı. Doktorum Nipt testine yönlendirdi kan verip Amerikaya yolladık 10 gün kadar beklemenin ardından sonuc geldi çok şükür temiz çıktı. Ama sonuc gelene kadar ben öldüm öldüm dirildim sürekli ağladım ve iştahsızlık yaşadım. 2 li tarama testi sadece bir olasılık sonucu beklerken biliyorum çok zor ama olabildiğince içinizi ferah tutmaya calısın 🙏🏻 İnşallah güzel sonuclarınızı alırsınız sizde 😊