Merhaba benim ilk hamileliğimde göğüs ucum yok içeriye dönük diye hiç emziremedim sağarak verdim ve şimdi 7 aylık hamileyim ama emzirmek istiyorum sağmak gerçekten zulum gece gündüz ama göğüs ucu cıkartmak için lütfen deneyimlerinizi önerilerinizi yazın cok ihyitacım var bi cocugum 2 yaşında bide bebek gelıyor en azından emzirirsem büyük kolaylık olur bana