ftmnr Ben on ikinci hafta da cinsiyet öğrendim ben de kilo anlamıyorum 44 kiloyum ölecem zayıflıktan kimse anlamıyor dört aylık hamile olduğumu 🙂
mervebalandi28 Ben suan 22. Haftaligim ama en son kontrolum 18 haftalikti 250 gram di ve kiz oldugunu orendim devlet iki kere erkek dedi 😬
busra55can61 mervebalandi28 bana da 14.16 ve 18. Haftalarda erkek dediler değişir mi acaba yaa.? Bnde devlete gidiyorum
Ilknur911 Bende 20 haftalık hamileyim 1 kilo alabildim sadece iştahım olmadığı için çok yiyemiyorum ama bebeğin kilosu normal dedi doktorum ☺
ekrk Minnosunannesi bende boyle arada gaz mi desem seyirmemi bilmiyorum oyle bisey hissediyorum ilk gebeliklerde gec hissediliyormus
Eliftotree Minnosunannesi ben hissediyorun canim 17 haftalıkken ilk defa hissetim şimdi 18+4 oldum son iki gündür daha çok hissetmeye başladım😊
busra55can61 Minnosunannesi bayağı hissediyorum canm. Bebeğinizin tekme attığını görmek için tatlı birşeyler yeyin uzanın gobeginizin üzerine bi cisim koyun ben TV kumandası koyuyorum ve cismi takip ediyorum çok hareket etmeye başladığında ekimi koyuyorum bu ara daha çok hareket etmeye basladi
Handenur 2 kilo aldim. Erkek 💙 bu zamana kadar belli edenler hep erkek galiba.😊 Kizlar gostermiyor herhalde 🙈
Glsmumul Biz bugün 17 olduk iki gün önce hissettim ilk hareketini seyirme gibiydi ama hissediyorum artık 😊 bu hafta kontrolumuz cinsiyetimizde netleşecek 😻