Busra032 Özel hastane ücretlerinden haberiniz varmı çok artmış diyorlar haftaya kontrolüm var bilgisi olan soyleyebilirmi ☺️
BBYaman Busra032 ben normalde meydan tıpa gidiyodum 85 tl ama ozel muaynaneye geçtim sema mulayımıb eşine 750 tl muaynesi dogumumda 7500 tl zorunlunsezeryan ilkı sezeryan oldugu için
FatihBatur Busra032 bende medstar topçulara gidiyorum 205 veriyordum ama dün 255 verdim 🤷🏼♀️ Doğum da sezeryan 3750 ydi 4500 olmuş
Hamisssss Powergirls muayene ücreti mi bu 😱😱 hangi doktora gidiyorsunuz Ali Fuat beyin muayenesi daha pahalı dediler de
Elfs Busra032 dün gittim Taner kılıçla aynı onun muayenesi 170 yine ama zam gelecek demişlerdi gelir herhalde yine
Powergirls Busra032 artmadı daha geçen hafta gittiğimde benimki 235 di 170 175 filan hatirluyorum duger doktorları
ozgesrht Ben Koray beye gittim dün muayene 175 tl fakat doğum ne kadar bilmiyorum bilgisi olan var mı?
Powergirls Elfs daha ne gelecek 150ydi 200 oldu 200 dü 235 oldu 2 3 ay içinde 🙄 sizinde 150ydi 170 oldu daha yeni oldu bu aralıkta asgari ücret açıklandığı hafta hemde
yase_bora Termessos Hastanesi Sinan Beye gidiyorum muayene ücreti 125 di ama şimdi 175 olmuş. Ama doktorumdan da hastaneden de çok memnunum kızlar.
Elfs Powergirls evet oldu da veznedeki kadın zam mı geldi diyince evet ocaktan önce geldi ocaktan sonra yine gelecek demişti. Sezaryen da 4500 mü ne olmuş herhalde öyle bir şey duydum ona zam geldiyse normal doğuma da gelmiştir
Powergirls Elfs oha ya o kadarda olmaz gelmemesi lazim zaten azaldı muayeneye gelen bütün doktorlara fiyat artınca dopdolu olurdu hastane simdi boşaldi sanki
Elfs Powergirls boşaldı mı bilmiyorum dün gittim ben aynıydı. Zam gelmesin tabi de hastane biraz boşalsa çok iyi olur artık nefret etmeye başladım arada düşünüyorum değiştirmeyi
Powergirls Elfs yada bana öyle denk geliyor doktorum iyi diye gidiyorum bende yoksa başka hastaneye gecerim