1umay1azra Merhaba annişler. Bisey soracağım. Benim bebek 32 haftalık ama hâlâ ayaklarını alt tarafımda hissediyorum. Dönemedi bi türlü baş aşağı. Sizde böyle durumlar var mı? Yada daha önceki gebeliginde bebeği geç doğum pozisyonu alan anne var mı?
1999luanne 1umay1azra bende öyleydim o haftada bugün gittim doktora dönmüş 35+4deyim daha zmaani var yani sanırım 37nci haftaya kadar zamani oluyor
Rainbow0126 Nureylaa benimki döndü ayaklarını yanda da hissediyorum ben :) her iki tarafa da aynı anda vuruyor hatta 😂
Serap_kartal5 1umay1azra 36 haftaya kadar dönüyor bazılarının doğum anına daha da yaklaşınca bende 32 haftadayım daha kontrole gitmedim bakalım hangi pozisyonda 🥰🥰sağlıklı normal doğumların olsun 🙏
startown 1umay1azra benim 35.haftada bile dönmemişti Bu egzersizi yaptım her gün 36.haftada döndü şükür
startown 1umay1azra ama panik yapmayın hiç doktorum bana doğum anında bile dönebilir demişti.Gönlünğz ferah olsun doktorunuza güvenin