Benim bebeğim 39 haftalıkken doğdu nefes alamıyordu uyku pozisyonuna giriyordu hemen, akciğerleri enfeksiyon olmuştu doğumdan önce ben ağır grip atlatmistim bu yu,den ona geçmiş. Kuvezde 1 2 gün mama bile vermediler serumla beslendi. Ama o sırada bana hep sağ dediler süt kesilmesin diye 15 gün kaldı şimdi çok şükür iyi
Allah şifa versin moralini yüksek tutmaya çalış