Arkadaşlar şeker yüklemesini o kadar abartıyorlar ki sanki içince şeker komasına gireceksin kusacaksın öleceksin ya allah aşkına her bünye bir mi neden kötü deneyimini deneyimsiz annelerle paylaşıyorsun korkutuyorsun.Zaten gebelik başlı başına zor sorunlu bir süreç neden birbirimize zehir ediyoruz anlamıyorum.Beni de o kadar korkuttular ki sanıyordum ki kıvamlı bir şekerli su!!! Meğer meyveli soda gibi birşeymiş içtim ve bu yüzden mi kendime zehir ettim günlerimi dedim 🤦🏻♀️ Daha ben hastaneye varmadan önyargım varmıştı öyle içmeye başlamıştım🤦🏻♀️ Kötü deneyimler yüzünden korkan yaptırmaktan vazgeçen anneleri okuyorum burda insanların vebaline girmeyin yanlış yönlendirmeyin lütfen kötü deneyimlerinizi kendinize saklayın!çok kızıyorum bu tarz testlerde kötü deneyimlerini paylaşanlara, 10 anneden 1-2si hassas olabilir midesi şekeri almayabilir ama çoğu çok basit geçiriyor.Herşeyden önce yavrularımızın sağlığı için bu test hayati önem taşıyor lütfen kimseyi dinlemeyin