ArenAsilmomm valla 2.ci doğumumdu ilk doğumda belden iğne yedim bebeğin doğduğu anı falan hep gördüm sıkıntım olmadı ama özeldeydi bu tabi 2. doğumum oldu onuda devlete gittim belden iğne yedim uzandım uyuşukluk vardı ama tamamen değildi dokunduklarını hissediyordum o an doktor geldi neşteri vuracak hissedecem diye çok korktum oanik yaptım hissediyorum uyuşmadım diye o sıra doktor sakinleştirici yapın dedi sonrası yok uyuymuşlar ve felaket bi acıyla uyandım yani ben sezeryan doğum acısını bunda yaşadım şimdi 3. cü doğumum olucak ve çok korkuyorum aynısını yaşıcam diye ☹️