Gecen ay adet gecikmesinden çok ümit etmiştim ama gebe değildim bu ay saldim fakat çok fena üşütme yaşayarak ciğerlerime kadar rahatsızlandım Dr antibiyotik verdi bitene kadar kullanman şart dedi zatureye çevirir dedi yanında aferin parol da verdi hepsini içtim bitti fakat adetime 1 gün var bende hiç bı adet belirtisi yok özellikle göğüslerim hassaslasirdi yok bel ağrısı olurdu oda yok normlde bunlar 1 hafta önce başlardı bu ay hamilelik için dikkat etmedik ama egerki gebelik varsa ilaçlar bişi yaparmı sorun yaratır mı etrafımdaki herkes ins sen hamile değilsindir diyolar nedense 🙄
(Yada ilaçlar geciktirme yapcak olabilirmi?)