seymatpl 39+1im. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor plasentamin yaşlandığını bu haftasonuna kadar kendi sancim gelmezse suniyle doğumu başlatacağını söyledi. Acilmamda 1 cmmis. Kendi sancimin gelmesi için ne yapabilirim? Korku başladı bende. Normalde 41 42 beklicektim kendi sancimin gelmesini ama doktor bekletmicem dedi 😔
Semanurelkun seymatpl hiç sıkma canını, sağlıklı olması her şeyden önemli kendine hatırlat, bol bol yürü, merdiven çık, tecrübeli annelerden okuduğuma göre bol bol sıcak su, ebeler de yazıyor anlatıyor, sıcak duş çok iyi geliyormuş, sıcak buya oturmak falan
Metehaninnannesi Canım benimde hiç sandım yoktu ilk gebeliğimde bol bol hurma ye böğürtlen yaprağı çayı tüket günde iki bardak yürüyüş yap
Metehaninnannesi 39+5 de kendi sancımla doğum yaptım darısı senin başına inşallah şuan ikinciye hamileyim 35 haftalık 36dan sonra yavaştan başlıcam bende