38+2 oluyoruz ve cooook yorgunum rahatsızım uykusuzum…
Allahım bir an önce gelsede rahatlasam artık çok ağırlık yapıyor bana bide kilom fazla ayaklarım deseniz davul gibi acıyor gündüz yürüyüş yapmaya çalışıyorum zor belimde sinir sıkışması var + kaburgam ağrıyor. Koltukta sağıma soluma arkama yastıkları koyup uyuyorum oturarak yani oda 3-4 saat… var mıydı bu haftalarda doğum yapan? Çok bitkinim artık