Kivircikgebe Kızlar 93 kilo ile gebe kaldım ve endişelerim korkularım var benim gibi olan gebelikte kilo almayan yada veren var mı acaba
Hanife_ Kivircikgebe 🤚93 le hamile kaldım canım 34 haftalığım bugün bir kilo aldığımı öğrendim hastanede zaten kiloluyuz aman hamileyim diyip herşeyi yememek lazım biraz dikkat edersen çok almazsın ilk doğumumda da 90 la hamile kalıp 97 ile doğuma girmistim
Sezensezen Kivircikgebe 96 ile hamile kaldım şuan 37 haftalığım 114 üm ama umrumda değil bebeğim sağlıklı olsunda kilo bi. Şekilde verilir hiç takma kafana gebeliğinin tadını çıkar
Watashiva3454 Kivircikgebe 98 ile kaldım suan 95 kiloyum 29. Haftada . Şeker çıktığı için özenli yiyorum. Fazla kilo almassın diye umuyorum. Zaten göbekde geç belli oluyor :) bebiş sağlıklı olsunda alınır verlir kilo.
Bernagaccc Kivircikgebe sakın Mide botox gibi şeyler yapmayın bunun doğal bir yolu varken neden böyle şeylere yönelim veinanma çok fazla Beslenme alanında eğitimler alıyorum ve inanın sağlıklı düxenli doğru bir beslenme ile bu mümkün gebelikte kilo alımınıx olabilir ama sonrasında yardımcı olmak isterim kilo kontrolü için 🙏🏻
Rmys09 109 ile kaldım su anda 120 kiloyum 35 deyim hareketlerinin kısıtlanması ve doktorun sürekli kilo aldın kilo aldın demesi dışında bir sorun yok 🙄
Kivircikgebe Rmys09 ben 5. Haftamdayım doktorum diyetisyene gidersem kilo almadan vererek doğurabileceğimi söyledi ama yaşamadan bilemem tabi sen moralini bozma sakın doğumunun tadını çıkar senin iyi hissetmen olmadı en olmadı al bebişin altınlarından mide botoxu yaptır kafaya takılacak şey değil ben öyle düşünüyorum
Papatyam63 Kivircikgebe 85 ti hamile kaldım sonra mide bulantılar kusmadan dolayı 80 düştüm suan 88 kiloyum 8 kilo aldım
Kivircikgebe Sezensezen eşim beğenmeyecek ve etrafımdaki herkes sürekli kiloma laf edecek diye aşırı geriliyorum ya
Sezensezen Kivircikgebe aynı durum bendede vardı ama inanki umursamıyorum artık şükür ediyorum çünkü hiç bebeği olmayanlarda var onlarda keşke kilolu olsaydıkda bebeğimiz olsaydı diyorlardır kilo bi şekilde verilir yeterki bebeğimiz ve biz sağlıklı olalım canını sıkma çevrenide boşver bu hayatta bi defa geliyoz onların laflarıyla sözleriyle hayattı zindan ediyoz kendimize takma kafana canım hamileliğin tadını çıkar
Watashiva3454 Kivircikgebe olursun canım dikkat ediyor insan zaten . Paketli gıdalardan yzak duruyorsun zaten bebek için. Sağlıklı şeylere yöneldikce veriyorsun. Bol bol yürğ tembelleşdirme kendni. Ben çalışıyorum oda etkisi oldu. Ödem tutmazsın hiç değilse .
1umay1azra 77 ile hamile kaldım boyum 168 cm. Şuan 32 haftaligim ve 77.3 çıktım sabah. Hamileyim diye sacmasapan şeyler yetmezsen, dengeli ve sağlıklı beslenirsen hiç kilo almıyorsun. Bebek de gayet güzel kilo alıyor. Tam haftasında ilerliyor şükür 😇
Ilk_anneligim Kivircikgebe 72 ko ile hamile kaldım. Şuan 14. Haftadayim ama psikolojik olarak etkilendim sadece bir kilo aldım. 😔
Narmina95 92yle hamile kaldm şuan95im.28hafta+5 günlüğm hiçte umrumda değil Kilo alınırda verilirde ☺️
Helinkeskin Kivircikgebe 34+6 yım 92 kiloydum şuan 105 olmuşum illaki kilo alıcaz Bi doğuralım da elbet veririz Allahtan kilo takıntım yok bide saçma sapan onla uğraşicsm 😂