Aysenurgkdmn ben de o dönemlerde yaşadım çok çok acı bir şey.. bol su içmekte fayda var ama ne kaysı ne osu ne busu hiç bir şey yaramadı. Çok afedersiniz zorlamaktan kan akıtıyordum..doktorum sağolsun bana toz ilaç verdi ismi magnesie calcinee diye. Her gece yatmadan önce suyuma karıştırıp içtim. Sabahları ilk saatinde gelmeye başladı. Rahatlattı..2 hafta gibi kullandım. Şuan kullanmıyorum çünkü düzene girdi..