Cotanakk BirPatiSever ılık duş, soyunmak, vücuda ve alına sirkeli su ile kompres yapmak, parol içmek. Ve en önemlisi ateşinizin neden çıktığını öğrenmek tedavi olmak.
Handan13 BirPatiSever sirkeli su tehlikeli lğtfen yapmayın. Ateşi anlık düşürüp sonra daha fazla çıkarır. Parol alabilirsiniz rahatlatacaktır
Aslanmom1 BirPatiSever duşa girmek tehlikeli olabiliyo. Parol içip eklem yerlerinize soğuk buz veya su koyun, üstünüzü örtmeyin ve kalın giyinmeyin sadece ayağınıza çorap giyin mutlaka. Çok iyi geliyo hemen düşürür
Nilufar_1996 Ilık duş iyi gelir. Yapamam derseniz sirkeli su koltuk altı ayaklar boyun alın avuç içlerini sirkeli suyla silin ortunerek yatın terlemeye çalışın. Çok geçmiş olsun
Nur3549 Ilık duş Papatya çayı Soğuk kompres sirkeli su Bir de 38.5-39 olmadığı sürece telaşlanmayın ateş iyidir vücut savaşıyor mikroplarla birde şayet tüketebilitseniz çiğ sarımsak yutun antibiyotik etkisi görüyor direk çok geçmiş olsun ⭐
BirPatiSever aysenurtc evet boğazlarım kötü aslında antibiyotik de alıyorum ama yine de çıktı işte ateşim
Melek141120 Gebelikte ateş önemli bence bir doktora görünün en kısa sürede parol verecektir size ılık duş alabilirsiniz üzerinizi de çok kalın örtünmeyin ateş varsa üşürsünüz ama örterseniz yükselebilir
Cansumuratt BirPatiSever hamilemiziniz hamilelikte en önemli şey ateş dddi bana doktorum ateş olduğu an hastaneye gitmem gerekiyormuş ihmal etmeyin 🤲🏻Rabbim şifa versin