Belizce ilk aylar bebeğin senin depolarından besleniyor merak etme.Ben hamileliğimin 2.ayından 8.ayına girene kadar bulantı ve kusma yaşadım.7,5 kilo verdim.Doktorum bana canın ne istiyorsa ye istemiyorsa yeme dedi.Öyle de yaptım.Yanımda hep kuruyemiş hurma bulundurdum ve unutma açlık daha çok bulantı yapıyor.Az ama sık yemeye çalış.7.ayda doktorum artık yediklerine daha çok özen dedi.Yağlıdan baharatlıdan kaçın bol bol meyve et kuruyemiş balık tüket dedi.Şşmdi 9. Aydayım 3 kilo aldım bile 🌚Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasib etsin geçmiş olsun