poyrazinannesi3547 Afro-dit Sağlıkla gelsin bebişlerimiz bizimde son 3 gün kaldı oğluma kavuşmaya Allahın izniyle spinal sezaryen olcam ilk defa çok heyecanlym inşallah güzel geçer çok korkuyorum 😬
Rabia_678 571632BB aynıyız bende sezaryan olucam 77 sayıyorum normalde 87 ❤️ sağlıklı gelsin inşallah bebişlerimiz 🥰
Afro-dit poyrazinannesi3547 korkulacak birsey yok canım spinal oldum bende ilk gebeliğimde hiç bir ağrı sancı hissedilmiyor bende korkarak girdim ama hiç korktuğum gibi degilmis
Burcu-2910 Afro-dit yaaa aynıyız bizde bu gece itibariyle 99 olduk saglıkla kucağımıza alalım inşalah doğum ne zaman
Afro-dit Burcu-2910 Amin canım inşallah 14 Nisan son gözüküyor uygulamaya göre ama sezeryan olacağım için daha erken tabi
poyrazinannesi3547 Afro-dit Maşallah Allahım analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla büyüsün bebiş canım inşallah benimde güzel geçer